Регистрация
Справочная
Регистрация
Справочная

Позор пособникам режима Назарбаева!

Людям, творящим беззакония в Казахстане, посвящается...

Доска позора: Елемесов Магауия

01.02.2010doska_pozora1237 просмотров
Елемесов Магауия — судья Военного суда Акмолинского гарнизона в закрытом суде в марте 2009 года по неизвестному обвинению приговорил к шести годам лишения свобо

Елемесов Магауия — судья Военного суда Акмолинского гарнизона в закрытом суде в марте 2009 года по неизвестному обвинению приговорил к шести годам лишения свободы с содержанием в колонии общего режима Серика Буркитбаева — экс-президента Казмунайгаза.

Рейтинг: 0 (0 голосов).

Комментарии / Написать новый

16.02.2010 Иман

кто-нибудь знает фамилии этих судей

Ответить
16.02.2010 алиакбар

Бывший председатель военного суда Шымкентского гарнизона Каипов, ныне простой судья этого же суда, плевать хотел на Указ Президента РК, приказ Министра обороны РК. Он постоянно игнорирует следовать букве закона РК. Поэтому многие военнослужащие пострадали от его решений. Это беззаконие поддерживал военный прокурор г. Тараз Абдыкалыков. Где он работает в данное время? Г-н Абдыкалыков в своё время захотел посадить за решётку невинного военного медработника. Но не получилось. Если судья принимает решение вопреки букве закона, нарушая её исполнения, это есть прямое доказательство с коррупцией. Эти нарушения поддерживает Военный суд РК г. Алматы. Ворон ворону глаз не выклюет. Целесообразно этот суд в г. Алматы оптимизировать, так же и главную военную прокуратуру РК. Для этого имеются Генеральная прокуратура РК и Верховный суд РК, Хождение по мукам было бы сокращено до минимума. Было бы меньше коррупции.

Ответить
17.02.2010 Гость

Фамилия этого судьи Елемесов Магауия, которого поддерживает его же начальник, только в Алматы - Байбатыров из рода шапырашты

Ответить
17.02.2010 Гость

Елемесов М

Ответить
19.02.2010 asan

Гость:

Фамилия этого судьи Елемесов Магауия, которого поддерживает его же начальник, только в Алматы - Байбатыров из рода шапырашты

Интересно было бы знать вообще родоплеменной состав не только судебной власти, но и всего чиновничего аппарата. Шапрашты наверно занимают 90% ключевых постов.

Ответить
20.05.2011 гость

Қазақстан судьяларының ішінде жең ұшынан жалғасқан сыбайластықтың бір ұшы осы Мағауия деген судьяда. Қазір әскери сотта төрелік айтып жүрген судьяның беті бір бүлк етпестен, қорғаушының дәлелдемесіне құлақ аспастан шешім шығара салатынына қарағанда оған адам тағдыры деген ойыншық сиықты. Өзінің де ұл қыздары бар шығар, ондай адамның әйтеуір басына осындай нәубет бір келетініне мен бек сенімдімінылайым солай болғай!Прокурордан қорыққанына қарағанда, құдайдан қорықпайтын сияқты. Құдай сол жас адамдарға нақақтан нақақ жала жауып қоя бергеніңіз үшін әйтеуір бір сыбағаңызды аласыз. Өйткені біз қарапайым адамбыз, одан басқа қолымыздан келмейді. Ал Мағауия сияқтылар анда санда бір рет мешітке барып, болмаса 30 күн ораза ұстап күнәмді жуам дегендерге бәрібір кешпейтін адам тағдыры бар екенін білсе екен.Осындайларға кім қалайша осындай қызметті берді екен?! Ол да сол сыбағаны бөліссін!

Ответить
13.06.2011 Гульнара

Маған дейін әбден ызадан булыққан, әділдікке жете алмаған адамның жазған пікіріне мен де қосылар едім. Бізде қазақстанда өңкей жемқор мен парақор отырған жерден әділдік іздеудің бекер екендігіне кімнің болсын көзі жеткен. Істі болдым дегенше сотталдым дей бер. Әйтпесе, мал жаныңды сатып, оңбағандардың қалтасына ақша сал. Беті бүлк етпейді дейсіз, қайдан бүлк етпесін ет пен майдан, түскен ақшадан әбден қалыңдап кеткен бет пен шел басқан көзден не қайыр күтесің.Тек құдайдан ғана оларға жаза тілегенің сол нақты жол шығар. Құдай берсін, Мағауия сыбағаңды!!!

Ответить
13.06.2011 Гульнара

Маған дейін әбден ызадан булыққан, әділдікке жете алмаған адамның жазған пікіріне мен де қосылар едім. Бізде қазақстанда өңкей жемқор мен парақор отырған жерден әділдік іздеудің бекер екендігіне кімнің болсын көзі жеткен. Істі болдым дегенше сотталдым дей бер. Әйтпесе, мал жаныңды сатып, оңбағандардың қалтасына ақша сал. Беті бүлк етпейді дейсіз, қайдан бүлк етпесін ет пен майдан, түскен ақшадан әбден қалыңдап кеткен бет пен шел басқан көзден не қайыр күтесің.Тек құдайдан ғана оларға жаза тілегенің сол нақты жол шығар. Құдай берсін, Мағауия сыбағаңды!!!

Ответить
08.12.2011 марат

Магауия Елемесов-енді межрайонный экономический сотқа ауыстырылыпты. Ой-бууу құртты ғой енді. Жей жей шаршап, қалта толтыру оңай ма тегіннен тегін түнімен ұйықтамай әбдееен берекесі кеткен екен. Көздері жасаура, жасына жетпей аппақ қудай болып. Ой-бууу құдай аясын, сен оңбағанды. Аямасын, сыбағаңды берсін" Аналардың көз жасы жібермесн, Анау судьялар сияқты қалтаңа алғаныңды сала бергенде финпол бас салсын, есіңді жиғызбай түрмеге көзіңе шыбын үймелетіп жауып тастасын. Оған еще жаңа қызмет беріпті.не бетімді айтаын. Балалардың садағасы кет! Жұртқа істегенің алдыңа келсінылайым солай болғай.Күндіз түні соны тілеймін, табанының тұрағы жоқ оңбаған! Ақшаның құлы, соқыяр болып қал. Сол жинаған тергеніңнен бір сәтте айрыл, ит неме!!!

Ответить
26.12.2011 Dauren Yelemessov

марат:

Магауия Елемесов-енді межрайонный экономический сотқа ауыстырылыпты. Ой-бууу құртты ғой енді. Жей жей шаршап, қалта толтыру оңай ма тегіннен тегін түнімен ұйықтамай әбдееен берекесі кеткен екен. Көздері жасаура, жасына жетпей аппақ қудай болып. Ой-бууу құдай аясын, сен оңбағанды. Аямасын, сыбағаңды берсін" Аналардың көз жасы жібермесн, Анау судьялар сияқты қалтаңа алғаныңды сала бергенде финпол бас салсын, есіңді жиғызбай түрмеге көзіңе шыбын үймелетіп жауып тастасын. Оған еще жаңа қызмет беріпті.не бетімді айтаын. Балалардың садағасы кет! Жұртқа істегенің алдыңа келсінылайым солай болғай.Күндіз түні соны тілеймін, табанының тұрағы жоқ оңбаған! Ақшаның құлы, соқыяр болып қал. Сол жинаған тергеніңнен бір сәтте айрыл, ит неме!!!

Aytkan sozin ozine kaytsin. sen ol kisi kanday adam bolganin bilesin be? ozin sotka bir kirip kordin be? kunderdin birinde joligip, turmis jurisin karap kor. men bilemin goy kalay kinalip jurgenin. Kazir Allaga shukur jagdayimiz jaksardi, birak sonda da, ekonomicheskiy sotta jumistan basin kotere almay uyde de jumusin oylap bitiredi. jemkor bolip kaltasin akshamen toltirgan adam eki jil boyi uysiz jurip, kurttay pater jaldap juredi me? adamga sonday narseni aytardan burin malimetti tekseru kerek koy. aytpakshi ol kishi juzdin Alimi, eshbir prezidentimizben baylanisi jok.

Ответить